
به گزارش ایکنا ازخراسانشمالی به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رضا ارغیانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسفراین اظهار کرد: در این نمایشگاه ۵۰ اثر توسط زهرا محمدی، دانش آموخته رشته گرافیک به نمایش گذاشته می شود.
وی ادامه داد: ۳۰ تابلوی نقاشی با ویترای، ۲۰ تابلوی نقش برجسته با گِل و چند اثر دیوارکوب از آثار زهرا محمدی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.
ارغیانی خاطر نشان کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی از ۲۸ خرداد تا ۸ تیرماه در مجتمع فرهنگی، هنری شهید ایل بیگی میزبان علاقه مندان به فرهنگ و هنر خواهد بود.